A városon kívül...Pilis

Hamar eljött az a pillant, amikor az ismerősi körben - akik túrázni szoktak - felmerült, hogy engem is elhívnak.
Egy-egy túrájuk kb 200 km-es kört jelentettek.

Az én elsőm a pilisborosjenői egri vár replika (a forgatás valódi helyszíne) és az Üvegtigris helyszíne (Piliscsaba és Tinnye között féltávon a Garancs tó partján) távlatot jelentette. Így van, ez nem 200, de azt gondoltam elég lesz. :)

Szép idő volt, sok motoros rajzott :)

10620508_682072735223020_8959591699198635807_n.jpg

A 10-e súton mentünk kifelé (akkor még nem volt meg az elkerülő felüljáró). Nekem a városi max 70 után szoknom kellett a 90-100-at, hogy sokkal többet kell oldalra (motorosok) és hátra (motorosok, autósok) figyelnem...miközben ugye nem is egyedül vagyok, tehát a többiekkel is tartani kell a lépést.
Egy 600cm3-es Derbi Mulhacenhez és egy CBR 125R Hondához csatlakoztam. Könnyítés volt nekem, hogy a Derbi utassal haladt :D

Nem én voltam a forgalomban a leggyorsabb, a legerősebb...ráadásul bizonytalan is voltam elsőre (majd másodikra is). Úgyhogy ésszel haladtam. Nem lassan, csak ésszel. Nem gyorsan, de ésszel...


És miközben igyekeztem tudatosan tenni, amit teszek, egyszer csak elért valami...ami a városban korábban nem..
Még inkább magamra számíthatok (nem a társaim miatt, Ők nagyon figyelmesek voltak), hanem mert még inkább kitárult a tér a városhoz képest. Ez azt jelentette, hogy sokkal több impulzus ért, több mindent láttam és ÉREZTEM..
Itt éreztem meg először a szabadság, az igazi szabadságot...amiről minden motoros beszél..

2014_09_21.jpg10603521_682072928556334_1378350161105593274_n.jpg

 Amit meg kellett szoknom:
- előre gondolkozni...ha elindult kicsi konvojunk, automata robogó lévén (mint egy automata autónál) nekem hamarabb kellett elkezdenem húzni a gázt..a többiek egy váltással jobban gyorsultak
- jó idő volt, sok motorral, hagynom kellett helyet magam mellett, elengedni a gyorsabbakat
- nagyobb a sebesség, mindenre előbb kell reagálni

- minden motoros int a másiknak :)
- és hogy a túravezetőnk, a tagok nagyon figyelnek egymásra, rám is
EZ EGY FIGYELMES KÖZÖSSÉG :)