Vegyes üzem - kétkeréken, négykeréken nap, mint nap

Ez a napi átállásról szól.

Mivel rákaptam a motorozás ízére, amikor csak tehettem, két keréken jártam. Volt, amikor a megjelenésemmel feszegettem a határokat, de valamikor muszáj volt rendesen felöltöznöm és autóval menni...

Nagyon furcsa érzés volt...

robogo_0.jpg

Kicsit ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor Cipruson balos közlekedésben vezettem, bár itthon nem kellett mindent másként csinálni.
Ott a sebváltó ugyanúgy - és nem tükörben -van bekötve, az index és az ablaktörlő viszont fordítva. Így gyakran csak az ablaktörlő mozgásából tudták a helyiek, hogy kanyarodni fogok, és ugyan nem tudhatták milyen irányba, de nem csodálkoztak: a bérautók piros rendszáma ott úgy hatott, mint itthon a 'T' betű.

screen_shot_2016-02-29_at_14_55_24.png

Tehát a napközbeni váltások tapasztalatai - FŐ ALAPELV: VALAMIT VALAMIÉRT

- mert igen, valamit gyorsabban el lehet intézni és gyorsan is lehet haladni (a szabályok betartásával is) és élvezetes

DE
- számolj azzal, hogy át kell öltözni...ez egy elég menyasszonyos folyamat pl egy öltönyös megjelenésig
- járműcsere a garázsban szintén idő

Amit magamon vettem észre:
Kocsival:
- szerettem volna előre menni a sorok között...nem fér el...balesetet nem okoztam, de volt, amikor épp hogy csak kapcsoltam..
- autóval is kerülgettem a csatornafedőket és a kátyukat...teljesen felesleges, meg sem érezni, bár a lengéscsillapítóknak jót tehet. És emiatt időnként indokolatlan sávelhagyásokon is kaptam magam, nem kis meglepetést okozva nem csak magamnak..
- bekapcsolt bennem a dugóban a "bezzeg, ha motorral jöttem volna"-gondolatsor, ami a nyugalom megzavarására alkalmas állapotokat is okozott bennem, pedig tényleg nem vagyok egy ideges típus...
- bezártság érzésem van...

 Motorral:
- elfelejtettem előre menni..
- valamikor elkaptam egy-egy kátyut, padkát, mert bár folyamatosan bővült a fejemben ez a fajta térkép, beépített GPS koordinátákkal, oda kellett figyelnem..
- nem tudtam telefonokat intézni, ami azért korábban autóban nagy időmegtakarítás volt..
- viszont mindent láttam-éreztem...szabad voltam..itt kezdődött az átfordulás, amikor a praktikumból megéreztem azt, amiről korábban a motorosok beszéltek :)